Lejeguide - Leje af maskiner, afhentning og evt. transport

Læs disse gode råd inden du lejer udstyr, så du får den bedste oplevelse

Lejeguide & Gode Råd

Afhentning

Lejet materiel afhentes og afleveres altid på vores adresse: Hovedvejen 11, 4000 Roskilde. Din lejeperiode starter som regel enten fra kl. 9 eller kl. 17, medmindre andet er aftalt på forhånd. Du kan altid afhente materiellet senere på dagen hvis det passer dig bedre, dog senest kl. 20.00. Hvis du ikke ser os på pladsen, ring da på tlf.: 40985290 og vi vil anvise over telefonen. Der vil altid være mulighed for at låne ramper til brug på pladsen til opkørsel/nedkørsel på trailer/bil.

Aflevering

Du kan altid aflevere udstyret tilbage indenfor lejeperioden, alle dage (også helligdage og søndage) kl. 6-20. Du stiller udstyret samme sted som det udleveres på vores plads og der sendes en sms til tlf.: 40985290 for at melde udstyret er afleveret - afleveringen registreres dermed på vores kamerasystem. Det er vigtigt at alt lejet materiel altid læsses af evt. lejede trailere ved aflevering og startnøgler skal altid smides i nøgleboksen efter aflæsning af materiellet.

Vejledninger

Vejledningen til det lejede udstyr findes på hjemmesiden og bør altid læses <span style=\"text-decoration: underline;\">inden</span> afhentning af materiellet. Har du spørgsmål du ikke finder i vejledningen, så hjælper vi gerne med besvarelse ved udlevering af materiellet eller over telefonen. Vejledningen kan downloades som PDF fil på din smartphone eller computer og kan findes under hver maskine/værktøj eller under menupunktet: Information -&gt; <a style=\"font-family: inherit; font-size: 1rem;\" href=\"index.php/info/download-brugervejledninger\">vejledninger</a>.</p>

Driftsproblemer med lejet udstyr

Opstår der driftsproblemer eller spørgsmål til lejet udstyr skal du altid kontakte os via telefonen, enten SMS eller ringe til tlf.: 40985290 med det samme problemet opstår. Ved at ringe problemet ind straks det opstår, kan vi forsøge at afhjælpe det bedst muligt, og både for din egen og næste lejers skyld er det vigtigt vi får besked hurtigst muligt. Kan du ikke komme igennem på telefonen, så send gerne en SMS til vores nummer og vi vil ringe tilbage hurtigst muligt. De fleste problemer der opstår kan som regel løses med det samme over telefonen, med vejledning og gode råd, og ellers vil vi så vidt muligt prøve at hjælpe med en hurtig reparation/ombytning af materiellet. Materiel hvor kunden selv henter det på vores adresse skal selv bringe det tilbage til vores adresse til reparation eller ombytning - har vi leveret materiellet til din adresse, sørger vi for reparation/ombytning på stedet.

Brændstof

Maskiner udleveres ikke med opfyldt brændstof medmindre dette er booket på forhånd. Du behøver derfor heller <span style=\"text-decoration: underline;\">ikke</span> opfylde brændstof inden aflevering. Det er muligt at låne tomme dunke til transport af brændstof hvis man ønsker det. Den type brændstof maskinen bruger står ofte angivet på maskinens tank og kan også findes i vejledningen for den enkelte maskine.

Fakturakvittering & Lejebetingelser

Vi sender en fakturakvittering til din e-mail efter udlejning, ved booking via SMS skriver du bare din e-mail hvis du ønsker kvittering tilsendt. Har du ikke modtaget den tjek gerne spamfilter og ellers sender vi den gerne igen.

Lejebetingelserne for udlejning hos Maskinudlejning Roskilde kan læses&nbsp; ved at klikke på linket her: Lejebetingelser